niedziela, 8 listopada 2015

Złota jesień

Szaro. Buro. Ponuro. No nic - trzeba ograniczyć spacerki z dzieckiem, bo przecież nie mamy zamiaru chorować. Aż tu nagle proszę - piękne słoneczko, wiosenne temperatury, obłoczki na niebie. Nogi same rwą do wyjścia. I co? SMOG! Z każdej strony bombardują informacją o znacznym przekroczeniu norm odnośnie zanieczyszczenia powietrza. W Krakowie stężenie pyłu PM10 powyżej 200 ng/m3. Ze spacerków nici. Na komórkę przychodzi komunikat: " ograniczyć do minimum aktywność na świeżym powietrzu. Zalecenia tyczą się w szczególności kobiet w ciąży, osób starszych oraz dzieci". No cóż - słoneczko musi poczekać. Na szczęście deszcz i wietrzyk robią swoje. Żegnaj smogu, witaj piękna złota jesieni :) 

Z tym płaszczem to trochę przegięłam - tak jak zima zaskakuje co roku kierowców, tak i mnie zaskoczyły wysokie temperatury ;)





7 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję :) Niedawno sporo ścięłam, więc na pewno trochę odżyły ;) Ale dalej mnie korci, żeby coś z nimi zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to jest z długimi włosami, sama noszę takie (kilka dni temu dałam u mnie wpis o scieciu długich włosów u fryzjera) . Zostaw jaki są. Takie włosy to ogromny atut. Na krótsze przyjdzie jeszcze czas:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje ściskam po urodzeniu Kuby i teraz trochę ich żałuję:) mam jednak zamiar znów zapuścić póki sie drugie nie urodzi! Kompletnie po Tobie nie widać, ze jesteś po porodzie!

      Usuń
    2. Mi na szczęście włosy rosną bardzo szybko, więc mogę się pokusić o ich skrócenie. Chociaż taki już mam głupi charakter, że przeżywam każdy centymetr :p
      Dziękuję za komplement :)

      Usuń
  3. Bardzo ładne buty :) Na pewno będę takich szukała na sezon jesień-zima, który zdąży do nas zawitać, a my nawet się nie obejrzymy. Na pewno na takie propozycje będę polowała tutaj https://butymodne.pl/damskie-american-club-c531.p13.html bo tu zawsze można znaleźć coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Do tej kreacji fajne byłoby jeszcze jakieś nakrycie głowy. Pomimo, że jest ciepło jesień jest zwodnicza. Dobra czapka czy kapelusz mogą naprawdę dodać sporo do kreacji. Myślę że coś dla siebie znajdziesz na tej stronie Sterkowski

    OdpowiedzUsuń